Herkese merhabalar🙋🏻♀️ 14 Aylık bir oğlum var ve şuan yine hamileyim. 12w+4d’deyiz. Bu süreçte yapılan araştırmalar doğrultusunda emzirmeye devam ettim. Ama ister istemez annem ve kayınvalidem araştırmalardan çok eski bilgileriyle emzirmeyi artık bırakmam için ısrarcılar. Abim de doktor o da problem değil diyor. Benim durumumu soracak olursanız evet gün içinde enerjimi yitirdiğim oluyor çünkü memeye biraz düşkün oğlumuz. Her türlü yemekten meyveden yemesine rağmen emmeyi de hiç bırakmıyor. E ben de yoruldum artık inanın çok kararsızım. Bırakmak istesem de nasıl bırakacağıma dair bir fikrim yok. Hamile olduğumu öğrenmeseydim 2 yaşa kadar emzirmek hayalim vardı elbette. Sizce bilim ışığında yememi içmemi iyice arttırıp Tandem emzirmeye devam mi etmeliyim. Yoksa büyüklerin de vardır bir bildiği zaten 14 aylık oldu diyip bu işe yavaş yavaş son mu vermeliyim. Şimdiden teşekkür ediyorum 🥰❣️🌿