Umudayolculuk36 İtina ile tavsiye alınır kaç tane aldınız?:) ben şuan sadece 5li takım 1tane aldım ne kadar almalıyım 🤭🤭
zehranurr Umudayolculuk36 1 tane 10 lu 2 tane 5 Li şeklinde valize koyabilirsiniz. Eve gittiğinizde de işinizi görür eldivenli bereli oldukları için
Morvy Umudayolculuk36 tecrübesizim ama bence bir adet 10 lu veya 5li ve 2 adet 3 lü takım yeterli olur diye düşünüyorum
Seda_nrr Umudayolculuk36 bir 5 Li takım hediye geldi bende bi tane 10 lu aldım battaniyesi felan olsun diye iki üç tanede tulum var :)
Sblatc Umudayolculuk36 ben 3 tane 5 li aldım. 10 lu ya gerek var mı bilmiyorum bana bazen gereksiz geliyo ve pahalı oluyo. Battaniyeyle 5 li yakımı uyursak olur gibi. Zaten zıbın falan alınıyo illa ki
Zeyyyn Umudayolculuk36 1 tane 10 1 tane 5 li aldım bir kaç tane yenidoğan normal takım aldım en az 5 takım olmalı bence birde tulum zaten büyür hemen yeterli gelir
citlenbigim2212 Deniiiza ben 5linin birini ilk doğduğunda hemşireye verilsin diye aldım hastaneden çıkarken 10lu giydiricem diğer 5li de yedek bulunsun diye aldım 😊
Umudayolculuk36 Deniiiza benimde merak ettiğim hastanede giyilecek evde ne olacak 1ay boyunca sürekli büyür mü sonra kaç ay alıcam of
Deniiiza citlenbigim2212 isimli 10lu yaptırmış annem ben de bitane beşli aldim e bebekten. 1 takim daha mi almaliyim acaba
citlenbigim2212 Deniiiza valla ben yedek bulunsun diye aldım sizde dilerseniz yedek alabilirsiniz bir tane daha
Sblatc Umudayolculuk36 ilk aylar için 0-3 aylık iyi bence kıyafet için de zıbınlar içinde. Ben biraz 0 3 biraz 3-6 aylık aldım giyeceği mevsime göre.
Deniiiza Umudayolculuk36 benim de ilk bebeğim. Cevrede gözlemlediğim bebisler cok hızlı büyüyor. Hastane çıkışı en fazla 1 ay giyilebiliyor
Umudayolculuk36 Sblatc ya internetten yapıyorum hep e bebekden aldım mesela yenidoğan hastane çıkışı birde 3ay aldım Zıbın iyi gibi ama küçük olur mu acaba kaç kilo olacaklar bilmiyoruz ki🤣
Sblatc Umudayolculuk36 bende ebebek ten aldım bazı şeyleri yeni doğan takımları küçük geldi gözüme ama ona göre üretiyolardır heralde😅