Fndmrplt annesinin_beybisi ben de polikist over hastasıyım o ilacı hiç duymadım doktorum bana duphaston du sanırım onu 3 ay kullanmamı söylemişti o şekilde hamile kalmıştım düşük yaşadım ama bir de soğan suyu kürü yapmıştım 15 günlük o şekilde de kalmıştım