Bir_tospik_beklerken Ozgrrr kesinlikle evet turşu çok çok diyemem normalde de yerdim ama hep tatlı yedim :)
Sedasmsk Ozgrrr evet bende ilk turşu aserdim herseyi tuzlayip yemek geliyordu içimden sonra 20. Haftalarimda tatlıya düştüm suan da da tatliciyim 😂
ZeynepUstaaa Ozgrrr benim canımda turşu istemişti ilk gerçi 31 haftalık olduk hiç tatlı çekmedi canım
Sultann1603 Ozgrrr ay bende ayniym valla şuan hep tatlı istiyo canm yazın basında durmadan erik yiyodm turşu ekşi ne varsa limon flan smdide canım.hep tatli istiyo eşimde dalga geciyo bizim ayşe hakkı ckcak heralde diye😅😅
2melekannesi_ Ozgrrr ben ben ben🙋🏼♀️ İlk haftalar turşu limon falan yerdim hep şimdi tatlısız duramıyorum 🙊
Ozgrrr Meleekk valla doktor önce 16 sı dddi sonra bebek önden gidiyor 12 si gözüküyor dddi amann karışık
Meleekk Ozgrrr 😃😃en azından ocakta olacağı belli 😂 ocak ayında dikkat etmek lazım ne zaman isterse o zaman gelsinler 🥰.
MercimekveAnnesi16 Ozgrrr önce acı yedim bilmiyordum hamile olduğumu acıyı da hiç sevmem 😂😂 ama hep istifra ettim sonra tatlı aşığı oldum 40 yıl olmasa aramayan ben 😂😂 hala tatlıdan devam ediyorum