Cinarinannesiiiii 20 haftalık hamileyim ve bı kaç gündür gece lavoboya kalktığımda bek ahrisindan yatamıyoruz hüngür hüngür ağlıyorum bacak arama yastık alıyorum sırtıma yastık alıyorum bana mısın demiyor ne yapmam lazım😞😞
Melisa35 Cinarinannesiiiii aynı şeyi bende yaşıyorum belim uyuşuyor gibi oluyor ne sağ ne sol yatsamda kalksamda ağrıyor adet sancısı gibi 22 haftalığım
Melisa35 Cinarinannesiiiii bende uyuyamıyorum valla adet zamanındaki gibi bi bel ağrısı eşim abartıyorsun diyor ama son 2 gündür benimde böyle ağrı kesici içmeyi bile düşünüyorum artık
Cinarinannesiiiii Melisa35 ben minoset içiyorum bana mısın demiyor pazartesi randevum var o zaman sorma şansım var doktora