Ayse650 Kızlar 2 aylık hamileyim yemek yedikten sonra halsizlik uyku basıyor uyuyup dinleniyorum fakat tekrar aynı durum gün içinde de yorgun halsizliğim çöl fazla sürekli dinlenmeme rağmen ne yapmalıyım ne zaman biter😞
Prensesiminyolculugu Ayse650 okadar normal ki bende öyleydim sürekli bir uyku hali hiçbirsey yapamıyorum ancak ikinci trimester döneminde normale döndüm çok şükür genelde öyle oluyor sizde bol bol dinlenin tadını çıkarın 😊
Prensesiminyolculugu Ayse650 ama tabi değerlerinize de baktırın vitamin kan onlar normalse bu durum normal
Mevludedamgaci Ayse650 Bende 8. haftamdayim ve aynı şeyleri yaşıyorum, birde çalışıyorum sürekli uyukluyorum çok zor cidden ama 3. Aydan sonra geçiyor diyorlar birazcık sabredicez napalim 🥰
Gizemnurr Bebek erkekse o da cok uyku yapıyo ben de yasamıstım aynısını doguma 20 gun kaldı hala uyukluyorum 😂😂
Bbuse12 Ayse650 bende 13. Haftaya kadar yataktan çıkmadım sürekli uyuyordum gözlerimi açamıyorum yemek yeme isteği hiç yoktu tuzlu krater ayran ilk 3 ayım öyle geçti sonra rahatliyorsunuz
Ayse650 Bbuse12 benim iştahımda problem yok özellikle zaten yemek yedikten sonra uyku ve halsizlik basıyor beni uyuyup dinlenmeme rağmen kalktığımda tekrar aynıyım😞
btuban Ayse650 kan değerleriniz nasıl belki bir düşüklükte olabilir, yada tansiyonunuzda düşüyor olabilir
Ayse650 btuban kan değerlerim normal 9 haftamdayım uykumu alıp dinleniyorum kalktığım tekrar aynı ne zaman geçer diye merak ettim😌
btuban Ayse650 hmm tamamdır uyku hali farklı ben yorgunluk halsizlik kısmı için yorum yapmıştım bazı dönemlerde oda oluyor die:)