Anne58 15 haftalık hamileyim birden belimle karnım çok şiddetli ağrımaya başladı adet agrısı gibi çok korkuyorum kızlar 😭
nesly Ayaklarını yukarı kaldırıp dinlen canım bana da o haftalarda olmuştu belim kopacak gibi ağrıdı nst ye bağladılar acil de bide serum verdiler parol o gün deliksiz uyumuştum istersen bi acile git
Ftskoktay Anne58 O dönemde o ağrılar oluyor genelde canım bende de çok oluyordu özellikle akşamları karın ağrısından duramıyordum. Ama sen yine de doktora sor tabi
Anne58 nesly amin inşallah Allah razı olsun 💓🙏🏻birden öyle olunca Allah korusun aklıma kötü şeyler geliyo
Anne58 nesly canım şiddeti geçti ama hafiften agrıyo yine de. Doktora gittik doktor ultrasonla baktı doğru düzgün bizimle ilgilenmedi bile alttan bakmam lazım diyip durdu ben tabi kendi doktorum olmadığı için güvenmedim
Anne58 deletedmom6295 yok hayır birden bire ağrımaya başladı bi ara hafifledi ama şimdi yine şiddetleniyo
nesly Allah Allah 😕kendi doktoruna bi görün istersen ultrasonda baktıysa Allah’ın izniyle bi sıkıntı yoktur inş yine de için rahat ederdi
Anne58 nesly şimdi kendi doktoruma gidiyorum canım eşim aramışta gelin ntsye bağlayalım bakalım demiş
Anne58 Kızlar hepinize çok teşekkür ederim şimdi geldim doktordan Allah’a şükür bişey yokmuş doktor gazın olabilir bide vucüdun yağsız olduğu için olabilir bu agrılar dedi 🙏🏻