Havva1995 Sezeryan sonrası belde uyuşukluk oldumu benim geçmedi 13 gün oluyor acaba başına gelen var mı
Betbetbet Havva1995 uyuşukluğunu geçti mi acaba bende spinal anestezi ile sezeryan oldum belim hala uyuşuk 5 gün oldu
Havva1995 Betbetbet yaaa 7 ay olmuş vay be 😁 daha dün gibi bu arada belimi sormuşsun geçmedi uyuşuk kaldı 😑
Betbetbet Havva1995 hadi ya bende geçmicek diye cok korkuyorum bel ve kalça bölgemin bir kısmı uyusuk kaldı. Günlük yasantınızı cok etkiliyor mu😓
Havva1995 Betbetbet tabi yatamıyorum yatak değiştirdim yine aynı kızımı çok zor sallıyorum iş yaparken dinlene dinlene yaşlı nineler gibi oldum resmen inşallah geçer diye umut ediyorum ama bakalım 🤔
Betbetbet Havva1995 bende gittm beni nörolojiye yönlendirdi sinir hasarı olmus olabilir dedi nörolojiye gidecegim
prensesafra1_ Betbetbet benimde sol kalçamda hissizlik var doğumdan sonra oldu kaşınıyor kaşıyınca açıyor ama hissiz de
Betbetbet prensesafra1_ aynı benimde öyle sol tarafım üstüne cok oturup veya yatıp baskı uygulayıncada ağrı yapıyor. Siz doktora gittiniz mi peki
prensesafra1_ Betbetbet hayır ama kalçam içerden iğne batar gibi batıyor kaşınıyor kaşıdıkça da açıyor doktora gideceğim sanırım
Betbetbet prensesafra1_ canım uyusukkugun geçti mi doktora gittn mi? Benimde kalcamdaki uyusuk yer iğne batar gibi acıyo. Bacagında karıncalanma ağrı falan oldu mu peki seninde