Aycaclb Hamişler , eskilerden anneanneler babaanneler der ki Bebek hareketleri erkense erkek, geç hareket ediyorsa kız . Erkek bebek daha erken canlanırmış bilgisi olan var mı
FahriyeztrkYcel Aycaclb hiçbi alakası yok cnm ,karnın sivri olursa erkek cildin güzelleşirse erkek derlerdi aksine çok şükür cildim de güzelleşti karnımda sivri ama kızım olucak kısmetse,eski şeyler hala geçerli değilmiş malesef😀 bu arada ben 15.haftamda hissttm
Seyma_ Aycaclb biz kalp atısını erken duymustuk etrafmdakiler kesin erkek erken canlandı demst öyle oldu erkek ama alakası var mı bilmiyorm
Hildambxl Aycaclb kızımıda oglumuda 15.haftada hıssettım hersey aynıydı asermelerım bıle tek fark ıdrarım oğlumda cok acık sarıydı kızımda koyu ıkısındede hıc ılac kullanmadım bol su ıctım
Aycaclb FahriyeztrkYcel ah canımm sağlıkla al kucağına hayırla 🙏🏼 Ne mutlu bir kızın olacak . Ben 9.haftamdayım
Pelinzade FahriyeztrkYcel aynen benimde öyle gören cildin ne kadar parlak canlı karnımda sivri erkek diyorlar ama kızım olacak
Duygu_k Bugün tam 16 haftalık olduk kısmetse perşembe günü cinsiyetimizi öğreneceğiz 🤗 çevremdeki yorumlara göre erkek ama ben kız hissediyorum gece rüyamda da doktorum kız dedi 😁 ablamın iki hamileliğinde de yorumların tersi olmuştu bebekleri 😁
Gudigudi Aycaclb 16-17. Haftalarfa karnimda pit pit hareketler hissettim ama ilk gebeligim oldugu icin emin olamadim. Sonraki haftalarda hareketler siddetlenince anladim bebekmis. Erken hissettim baya. Bebek de erkekmis. Soylediginu dogruluyor gibi😊
Yesimmm93 Aycaclb çok geç hareketlerini hissettim 22 hafta falandi , karnım sivrı ,Popom büyüdü oğlum olucak 😂😂😂
RRR Aycaclb bu tezlerin hepsini çürütmüş biri olarak söylüyorum 22. Haftaya kadar bekle 😂 ancak o zaman net oluyo benim bebegim onaltıncı haftasında hareket etti herkes cok erken kesin erkek dedi ama kuduruk bir kızım olacak 25. Haftamızdayız 😍 burda bütün cinsiyet tahmin testlerini yaptım ama hiç biri tutmuyo Rabbim onun sırrını kendine saklamıs zamanı gelmeden öğrenemiyosun malesef
Nily Walla dogru olabilir Ben harwketlerini 19- 20.haftada falan hissetmeye baslamistim kizim olucak😀😀
Akaryastugba Bende 16. Haftamdayım. Dün ögrendim hayırsıyla İnşAllah erkek bebeğim olacak. Dün sabah uyandıgımda göbeğimin altında bi sertlik hissettim elimi oraya koydum ve dalgalanma gibi bi hareket hissettim emin olamadım ama hareket ediyordu öyle hissettim o an. Sonrasında da kalp atışlarıno hissettim. Çok güzel bi duyguydu😍