Kuzuus 34.haftamda yalanci dogum sancilarim basladi doktoruma gittim dogum kanalina girmiş dedi en gec kacinci haftada dogar normal doğum olcak
Ayseee4238 Kuzuus benimde başladı yalancı sancılarım 32+4 de gittiğimde doktorum başlamış sancıların bundan sonrada artarak devam eder dedi hatta doguruyorum diye 5 6sefer falan gelirsin hastaneye dedi. Ama bebek su zaman doğar şöyle olur gibi bişey söylemedi.
Mucize_anne32 Aslinda benim 38 haftada gittim kanala girdi dedi doktorum bu hafta ici gorusmezsek tekrar pazartesiye gelirsin dedi kontrol icin doktora gitcegim ssbsh 39 haftalık oluyordum istee nişanim geldi doğumum başladi