Merhaba kızlar 15+2 günlük hamileyim karnımda göbek hizasında batma şeklinde ağrılar oluyor. Dokundugumda sert sert geliyor elime. Karnım zaten taş gibi normal mi sizde de oluyor mu bu. 2 gün önce doktora gittim böyle bi problemim yoktu iki gündür var.