Merhaba kızlar şuan 18 haftalık gebeyim doktor plasenta previa var dedi yani plasenta öndeymiş ama sonradan normale dönebilirmiş eğer normale dönmezse sezaryenle doğum yaparsın dediler. Biz şuan doğuda görev yapıyoruz yani buranın olanakları çok yok eşim doktor olduğu için hastaneyi , hemşireleri, doktorları vs belki ayarlayabilir ben kendim de çalışıyorum öğretmenim. Aşı olamadım malum gebelikten dolayı. Acaba memlekete ( balıkesire) gidip orda mı doğum yapmak mantıklı (balıkesirde şartlar daha iyi olabilir diye düşünüyorum) yoksa ailemi doğuya mı çağırsam? Açıkcası okula erken dönmem gerekiyor bu yüzden minicik bebekle dönmek yolda getirmek beni düşündürüyor siz olsaydınız ne yapardınız ?