Merhaba kızlar gebeliğin henüz ilk haftalarındayım. Bu sabah ağrı ve yanma ile uyandım ama yanma derken enfeksiyon dan vs kaynaklanan yanma tarzı değil. Sanki biri kömürü yakıp közü küçük karın dediğimiz kısma koymuş çok kötüyüm ya bu durumu yaşayan var mı normal mi bu ?