Ozfur Herkese merhaba tatlı annişler bugün doktora gittim ve cinsiyet için erkek diye tahmin ediyorum dedi doktorum sizce kesin olma olasılığı varmı yoksa sürpriz olabilirmi bu durumu yaşayanlar bilgi verebilir mi?
Esra3890 Ozfur banada kıza benziyor vücut yapısı dedi 14 de gittim tekrar kız dediler ama 16 da tam emin olucaz galiba
Ozfur Esra3890 değilmi bende şuan tam sanki emin olamadım inşallah hayırlısı olur sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebeğiniz🌸
Ozfur Remziye_2121 maşallah Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸umarım benim de kesinleşir 🌸
Handan_65 Bende bekliyim bana da kız diye tahmin ediyorum dedi acaba değişir mi Ben kız diye hissetmiyorum içim ısrarla erkek diyor
Ozfur Handan_65 bende hep erkek hissettim hatta hani konuşurken bile oğlum çıkıyordu ağzımdan herşey nasip benimde tam belli değil bence ben sürekli tatlı yiyorum birde 😂