Adana01gg Kızlar kesenizin içerisinde mucizenizi kese kaç mm ilken görmüştünüz rica etsem yardım eder misiniz
Canselyaren Adana01gg 5+4 de görünmüştü ama bu herkeste aynı olacak diye birşey yok😊 8 hafta da görünen bile vra
Adana01gg Saadetgul benim net değil adet dönemim belli değil önemli olan kaç mm olduğu şuan benim ki 18 mm bebek gözükmedi ama kaç hafta olduğunu bilmiyoruz
Pembepanterr Kafam Yani hala mümkün olduğunu düşünmüyorum 4 hafta bile olmadı diyorsunuz çoğu kişi keseyi bile 5. Haftada görüyor yani neyse
gbyalcin Adana01gg 5+5 te karından keseyi dahi göremeyince vajinal baktı doktorum. Ben hem bebeği gördüm hem kalp atışını duydum ama arkadaşım 8. haftayı bekledi
AnnelikHayali Adana01gg kese 14 mm iken yolk saç görünmüştü. 6+0 haftalıkken kalp atışlarını ve bebeği görmüştük.
Kafam Pembepanterr sen sana insan gibi cevap verenlerle hangi üslupla konusman gerektiğini ogren önce
elisss_61 Adana01gg Bir arkadaşımın kese görünüp çocuk görünmemişti kanaması da vardı sonlandırmayı düşündüler, sonra kendi doktoruna gitti kese varsa bebek de vardır bekleyecez dedi bi hafta sonra bebek de göründü olabiliyor yani
kadifemsii Adana01gg siz kaç haftalıksınız . Ben 5+2 de kanama ile gittim yolk ve kordon göründü 1 hafta sonra yani 6+2 de bebeğimi gördüm kalp atışıyla beraber .