kelestugce Kızlar 37+3 teyim sürekli kasıklarımda baskı hissediyorum ve belime sancı giriyor bugün başladı sancı sizce doğum belirtisi olabilir mi ? Acillll !!!
Buseninannesi_21 kelestugce Benimde belimde sanci oldu 15 dakika da 1 siddetliydi 1 dakika sürüyordu sancida yalanci sanciymis canim benimki bebek assagiya iniyordur dedi bir akrabam bana Allah yardimcimiz olsun.
Habibekeser Merve_kucuk bebeğim 35+5 haftalık 2200 gram 33 haftada gitmiştim 2150 gramdı kilosu durmuş dedi doktor korkuyorum gelişim geriliği varmış birşey olur mu😞
kelestugce Buseninannesi_21 zaten benimde 2 hafta önden gidiyor bebeğim maşallah kilosu 3500 filan ama yinede endişeleniyorum 🤗🥺
Buseninannesi_21 kelestugce Doktora da sordum bunu da nst ye gir dedi gitmedim de sıklasmadigi icin düzensizlesti sonra.