Elifnuuuuur Kızlar 19+6 haftalık olduk son 1-2 haftadır soğan ve Sarımsaktan bir koku ve tad alıyorum yemek yedirmiyor, geçer mi bilmiyorum sizde de benzeri oldu mu
Oglannesi Elifnuuuuur bende öyle sogandan sarımsaktan tiksindim herşey o gibi kokuyor geliyor 9 haftalık gebeyim bende perişan ettik beni
MercimekveAnnesi16 Elifnuuuuur benim de öyleydi en baştan başlamıştı 22-24 haftaya kadar devam etti eve soğan sokmuyordum sarımsak zaten yiyemiyorum
Curcu Haftama kadar ne yiyebildim ne kokusuna tahammül edebildim. Soğan ve sarımsağın yanında et tavuk balık yumurta süt kokusuna da tahammülüm yoktu. 20. Haftada geçti ama soğan ve sarımsak çok gaz yapıyor ve sindirimim yavaşladığı ve kabızlık yaşadığım için tüketmemeye çalışıyorum
Irem_m Benim ilk günden var 36+2 haftalık oldum hala devam ediyor dokunamıyorum bile doğru düzgün halbuki normalde soğansız sarımsaksız yemek yapmazdım inş doğumdan sonra geçer🙄
Elsu26 Elifnuuuuur 9 haftalıkken başladı tiksinmem yarın 20 haftalık olacak markete gittiğim zaman soğan sarımsağın önünden bile geçemiyorum 🤢 geçer mi ya da ne zaman geçer bilmiyorum ama ikisini de çok severdim şimdi görünce bile midem bulanıyor 😒
_Nurr- Elifnuuuuur malesef bende de vardı uzun süre yaklaşamadı ikisinin yanına yemekleri bile soğansız yapmıştım bi ara öyle ki tiksindim 21. Hafta da geçmişti benimki
Selinsato Elifnuuuuur bende Elifnuuuuur bende 14 haftalık hamileyim soğan sarımsak kokusu aldığım yerde duramıyorum ve et kokusu