Eylul_gunesi Doktorunuz Doğru demiş bir arkadaş Doktorunuz saçmalıyor yazmış bir sağlıkçı olarak söylüyorum yüzün altındaki beta-hcg çok önemsenmiyor Kimyasal gebelik olayından dolayı yüzü geçtikten sonra daha olumlu bakılıyor bilginiz olsun Doktorunuz doğru söylemiş. İyi de demiş Bence hemen heveslendirme miş sonucu Hüsran olsa bile en azından Umutlandırma mış olacak sizi🤗