Merhabalar, 13 haftalik hamileyim bugüne kadar neredeyse hic migde bulantim olmadi cok sukur, fakat iki gundur asiri derecede bulantim var.. birsey yemek, calismak, yada herhangi bir aktivite yapamaz hale geldim.. acaba bir anormallik varmi? Yarin randevum var doktorumda, fakat yarina kadar cok tedirginim…