HHmz Kızlar selam benim bugün 32. Haftam başladı çalışabilir raporu aldım elimdeki raporda başlangıç ve bitiş tarihi yazıyor fakat e devlete düşen raporda sadece başlangıç tarihi yazıyor sizlerin nasıl oldu bilgi verir misiniz bana ?