Fasulyemm17 Arkadaşlar merhaba ben 29 haftalık hamileyim oturarak masa başında çalışıyorum ama belim çok ağrıyo bi öneriniz var mı şunu yap diyebileceğimiz
Esginbeyyy Fasulyemm17 valla benim hanımda tersanede çalışıyor. Mühendis. Onunda çok ayak ağrısı oluyor. Arada bel ağrısı da oluyor. O ayaklarını 45 derece dikiyor evde hep(yatağa cekyata vs ) . Ve rahatladigini söylüyor. Öneririm . Bı deneyin 👍
Heather Fasulyemm17 bel desteği ve altınıza bir minder, sandalyeyi değiştirme iş görebilir. Onun dışında ayağınızıb altına bir yükseklik almanızı öneririm.
Ozzseda Fasulyemm17 bende 25 haftalığım bi kaç zamandır bel ağrım olmaya başladı kalkarken yürürken hissediyorum sandalyemde bel yastığı da var ama işe yaramıyor canım
Gizemin-minnakI @Fasulyemm17 bel destekli yastıklardan alsana canım . Bu sandalyeye geçirilenlerden. Ben ilerleyen haftalarda öyle yapmayı düşünüyorum.