Kızlar selam ilk gebeligim zar zor tedavilerle hamile kalabildim 27+2 yim dünden beri hiçbirşeyim yoktu bebek kıpır kıpırdı dün birden hareketleri kesildi yani azaldı . Çok yürüdüm acaba ona mı baglamalıyım bu hafta düzensizlikler normal mi tecrübesizim yanıtlarsanız sevinirim