Sblut23 19 haftalık oldum ama 2 gündür ishalim hemde günde 2 3 kere tuvalete çıkıyorum gebelikte bu normal midir kızlar cuma günü kontrolüm var ama yine de size sormak istedim benim gibi olan var mı ?
Mom526 Sblut23 üşüttunuz mü acaba ..Kuru kahve içine bir iki damla limon sıkıp yuvarlak hap gibi yap yut su iç işgalin kesilir
Ayguns Sblut23 aşure yediniz mi malum ondaki meyveler kuruyemişler ishal yapıyor bende iki gündür öyleyim az bişey aşure yapmıştım hemen ishal etti beni afedersiniz. Bugün ara verdim yemiyorum
Sblut23 Mom526 bilmiyorum ki bizim buralara kış geldi her gün yağmur yağıyor cam bile açmıyorum üşütmüş olabilirim ama ishal dışında bir rahatsızlığım yok dediğinizi deneyeceğim teşekkür ederim 🙏🏻❤️
Sblut23 Ayguns yok hiç yemedim aşure normalde hep kabızlık sorunum vardı böyle birden ishal olunca korktum ya
Sblut23 Zeyyyn ilaç kullanmıyorum sadece Demir ilacı ve progestan kullanıyorum umarım kötü birşey yoktur
Serpiltsn Sblut23 bende mg ilacı yaptı da dedim sizde de o mu yaptı acaba diye , bu sora biraz salgın da var
Serpiltsn Sblut23 evet çıkıyordum iki gün cıkınca doktorumu aradım direk mg ilacımı değiştirdi şimdi normale döndüm
Sblut23 Serpiltsn ben aradım doktoru cevap vermedi o yüzden cuma gittiğim de soracağım büyük ihtimal salgın var ya bana da geçti çünkü kardeşim de benim gibi ishal tek korkum bebeğe zarar vermek
Sblut23 Serpiltsn demedim yaptım umarım geçer 🙏🏻😞 halsizlikte var riskim olduğu için evden dışarı çıkmıyorum acaba virüs mü oldum diyicem ama hastane dışında bir yere gitmedim