Betito benim ilki kimyasal oldu, ikincisinin 12. Haftalıkken kalbi durdu maalesef kürtaj oldum. Üçüncü hamileliğimde çok rahat davrandım. Arada illa ki aklıma geldi ama kafamı dağıtacak şeylerle ilgilendim. Zaten çalışıyordum. Eve gelince dizi,kitap, yemek vs ile uğraştım. Çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadım. Her şey olacağına varıyor. Bebek hareket etmeye başlayınca insan daha bir rahat ediyor. Tedirgin olunca bi tekme atıyor korku falan kalmıyor 🤗