Doğum yapalı 16 gün oluyor.Kendini kötü hissedecekler okumasın çünkü baya uzun yorucu ve zorlu doğum oldu benim için.Herkeste aynı olacak diye bişey yok tabikide herkesin vücudu kendine has☺️
Evet başlayayım ozaman 😍 Geceden hafif hafif adet sancısına benzer sancılarım vardı ama çok rahatsız etmiyordu düzensizdi.Sabah uyandım kahvaltımızı yaptık ve hissediyordum bebeğimin geleceğini.Sancılar düzenli gelmeye başladı 10 dk da bir geliyordu ve nişanım gelmişti ama yine beni çok rahatsız etmiyordu.Hastaneyi aradık hemen isterseniz gelin isterseniz biraz daha bekleyin dedi.Bizde hemen yola düştük çünkü hastane bize 1 buçuk saat uzaklıkta ne olur ne olmaz diye gittik.Veee hastaneye geldim eve gönderirler diye düşündüm ama açıklık 1 cm ve sancılarım artmıştı.Bu arada kızlar isveçte yaşıyorum.Ve doğumumu sürekli uzattılar.Neyse bana morfin ağrı kesiciler verdiler ben doğumu durdurmak istediklerini anlamadım.İsterseniz hastanenin otelinde kalın dediler bizde kalmaya karar verdik sürekli merdiven in çık yaptım squatlar yürüyüşler yaptım sancılarım var ama açılma yok ertesi gün yine aynı 1 cm sancılar var ama tık yok yine morfin ağrı kesiciler verdiler ve ben içmedim anladım ki doğumu durdurmak istiyorlar. Ertesi gün sabaha doğru sancılar daha da şiddetlendi ve gittik baktılar 4 cm hemen doğum odasına koydular bu sefer belimde çok aşırı ağrılar var ve çok yorulmuştum hiç uyuyamamıştım takatim yoktu bu sefer sırtıma morfin vurdular biraz uyudum dinlendim ama asla tavsiye etmiyorum morfini beni salak gibi yaptı çok uykum vardı bütün gün çok yorgun ve halsiz yaptı beni.Neyse akşam oldu çağırdık sancılar çok dayanamıyorum artık beni sezeryana alın diye direttim ama asla almadılar söylediler ki doğum belki yarın olur yine morfin dediler dedim yok istemiyorum bu gece doğacak çok yoruldum yeter artık.Neyse saat 10 gibi artık çol daha sancılar var ve yine ebe çağırdık baktı yine 8 cm çok şükür dedik ve hemen hızlıca ebeler hemşireler geldi.Tek tavsiyem türkiyede de varmı bilmiyorum ama oksijen kullandım.Başta çok midemi bulandırdı ama sonrasında çok rahatlatıyordu sancılar geldikçe oksijen kullandım ve 1 saat sonra 10 cm bebeğim kanala girmiyordu bi türlü gece saat 1 oldu ve suyum patladı çok rahatladım suyum patlayınca.Vee ıkınma hissim çok gelmeye başladı saat 13.45 de bebeğim kucağımdaydı o an sadece bitti ve rahatladığım için gülmeye başladım çünkü çok yordular beni hep durdurdular sancımı.Çok şükğr ki kucağımdaydı 6 saat tem tene temas yaptık emzirdim oğlumu ve kontroller yapıldıktan sonra eve geldik şimdi oğlum uyuyor onu izliyorum çok güzel bi duygu allah isteyen herkese nasip etsin ❤️❤️