Kevser-12 Merhaba tecrübeli anneler tahmin yapabilir misiniz 13 Haftalık doktor erkeğe benziyor dedi ama kesin bir şey diyemem değişebilir de dedi sizce kızlar? https://imgyukle.com/i/DOZ41
sehrengiz_8 Kevser-12 bu arada ben de ultrason ölçümüne göre 13+2 haftalık idim dün bana da erkek dedi ve sizin görüntünüze benziyor çok anlamıyorum ama 😀😀sizinkinin yüz üstü durmuş hali idi
Kevser-12 sehrengiz_8 evet uyumlu değil son adet tarihim 10mayıs ama bn doktora gittiğimden beri hep düzgün ilerledi 2 hafta geriydi adet tarihine göre sonra bir haftaya düştü şuan gayet güzel ilerliyor doktor dedi
Fgnydnd https://resimyukle.io/r/pd0jRcVIj2 Kızlar benimkini de tahmin eder misiniz? 12+4 aynı şekilde doktor erkeğe benziyor 10 gün sonra belli olur dedi 🤗
sehrengiz_8 Fgnydnd ahah ayaklara bak çok tatlı 2022 bebekleri erkek bebek mi acaba kimi görsem hepsine erkek demişler bana da erkek dedi doktorum
Clementinee Fgnydnd sanırım erkek bebek biraz daha iri oluyor. Haftamız aynı bana kız gibi dedi benm bebişim biraz daha küçük görünüyor sizinkine göre😇
Kevser-12 sehrengiz_8 ya hadi inşallah gönlünce olur benm için fark etmiyor ama hep rüyamda kız gördüm şimdide merak ettim
sehrengiz_8 Kevser-12 ben de rüyamda hep kız görmüştüm ama dün kesin olarak erkek dedi. İçime de erkek doğuyordu. Şu an normalde 13+1 ancak ultrasona göre 13+3 gözüküyor.