Um07 Kızlar bugün biranda suyum geldi 2 cm aciklik olmuş yarın sabah 9 da doğuma alacaklar şimdi hastanede yatıyorum bu haftada doğum yapan var mı yaa inş birşey olmaz bebeğime dua edin lütfen 🙏🙏🙏
TugcEsila Um07 sağlığıyla alırsın insallah kucağına canım. Bende 35+5m bekliyorum :) haftan iyi bence duyup okuduklarima göre.
Liladrian Um07 Umarım sağlıkla dünyaya getirirsiniz. Doğum hikayeleri etiketine tıkladığınızda daha erken doğum yapanlar bile, içinizi ferah tutun.
OktayEsenglBa Um07 allah hayirlisi versin canim bende 39 oldum 38’den buyana 1,5 cm açılmaya ile duruyorum dua et allah yardımcın olsun
Sldaygn @Um07 inşallah sağlıklı bir şekilde alırsın bebeğini kucağına arkadaşım 36 da Doğum yaptı gayet sağlıklıydı bi sorun yaşamadı inşallah sende Sağlıkla doğurursun canım🙏
DnHazrlklar Canım ben de 36 yım sancılarım var ama düzensiz doktorum ciğer gelişiminin tamamlandığını söyledi korkacak bir şey olmadığını söyledi sen de korkma inşaAllah sağlıkla kavuşursun bebeğine ☺️