Dilaracetin Evet canım normal ben 7+4 de gittim ama bebiş 8 haftalık göründü pazartesi günü gittim ve kalp atışlarını net şekilde duyduk ve kendisini gördük teyzesi darısı size inşallah sen o bir haftayi 10 gün gerekirse 15 gün yap git canım çünkü daha net görürsün alttan bakmalarına gerek kalmaz ☺️