Umay21_ ben de aynı şekildeyim, acilde antibiyotik yazdılar kendi doktorum da önce bi crp ye vs baktı sonra enfeksiyon çıkınca kullan dedi bana antibiyotiği. 3 gündür içmeme rağmen burnum hala tıkalı boğazım kötü halsizim ☹️ çok kötü bi salgın var galiba 😓