Saadetgul Neslihand Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 kaçıncı haftada öğrenmiş oldunuz 🤗
Derya2867 Neslihand maşallah Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin belirtileriniz nelerdi acaba
Lenamiran Neslihand Rabim hayırlı evlatlar nasip etsin Allah analı babalı büyütsün inşallah gülüm biz 19+1 ,iz ama daha göstermedi kendini
Buketylz944 Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah:) bizde cumartesi öğreneceğiz kısmetse 😂 16 haftalığız şuan 😇 cinsiyet tahmini yapan olmuş muydu? Olduysa doğru çıktı mı hep çok merak ediyorum 🤣🤣
Neslihand Buketylz944 Amin inşallah sizde saglikla kucağınıza alın inşallah. Ultrason görüntüsünden diyorsanız hayır olmadı ama benim oğlumda da kızım da da içime doğdu doğduğu gibi oldu hep. Hani derler ya anneler hisseder diye ben 2 sinde de hissettim🙈🌸
Neslihand Derya2867 Amin inşallah cümlemizin inşallah. Belirti öyle yoktu ama ilk zamanlar çok kanamam oluyordu cok korkuttu bizi ilaç ve iğneyle devam ettim simdi cok sukur düzeldi yoluna girdi oğlumda cok sağlıklı sorunsuz geçmişti 🤲
Derya2867 Neslihand hani derler ya kız bebekte şu şu şu belirtileri oldu oğlanda olmadı diye gerçi herkeste aynı şey olacak değil ben 16 haftalık oldum hala cinsiyeti belli değil o yüzden soruyorum
Neslihand Derya2867 bende bir belirti olmadi oyle bulanti vs. Herkesin hamieliligi farklı, göstermedi mi sizin ki
Derya2867 Neslihand valla göstermedi hiç kusmadım karnım 16 haftalık olmama rağmen dışardan belli oluyor ekşi acı aşeriyorum tatlıdan tiksindim vs erkek belirtileri ama ikili taramada kıza benziyor dendi bakalım ne çıkacak