27 haftalık hamileyim. Dün bazanın üstünde eşyalar varken kaldırdım bir an da karnıma ağrı girdi.daha sonra yan ağrım geçti ama göbek deliği ve tam deliğin üst kısmında ağrı ve hassasiyet başladı.Daha önce de hafiften ağrıyordu ama dünkü olaydan sonra sürekli ağrımaya devam etti.Bebek hareketinde sıkıntı yok çok şükür ama korktum fıtık mı oldu acaba? Başına gelen var mı?