14 haftalık hamileyimm 20 lik dişim sorun çıkardı kızlar ara ara ağırıyordu iltihaplanmış. Doktor B sınıfı antibiyotik verdi 4 günlük kullanım sonrasında da çekimi gerçekleştiririz dedi. Her ne kadar doktorum bebeğe zararı olmaz desede anne yüreği korkuyor insan. Diş problemi yaşayan varmıı😟