Seda9507 Merhaba bayanlae 17+4 haftalik hamileyim. Ve özel bölgeye ağda yaptırmak istiyorum. Riski varmı acaba 🤔
Saadetgul Seda9507 ben gidiyorum 11 haftalığım 2 kez gittim bir sıkıntı olmadı haftaya da tekrar gidicem 🤗
burakveannesi Seda9507 bende 17 haftaligim hep agdaya gidiyorum baya kasiliyorum ben şuana kadar bisey olmadi
Duruliyaninannesi Seda9507 canim benimde 2. Gebeligim kızımda hep agda yaptim doğuma kadar her ay komple göbek bikini dahil hic sirun olmadi ama temiz bi yerde yaptir enfeksiyon olmasın 😉😊😇
Saadetgul Gizemin-minnakI doktoruma hiç danışmamıştım bu konuyu kasılmam da hiç olmadı hatta ben göbeğime de ağda yaptırıyorum 🙊
SinemKeskinsin1 Ben gittim 39 haftalık doğum yapmıştım 37 de ağdaya gittim lazere gidemediğim için her ay ağdaya gidiyorum
Saadetgul Gzde_14 utanılacak bişey yok bende çok utanıyordum sonra dedim onların mesleği o sadece benimkini görmüyorlar 😂😂😂 kendimi bu şekilde bastırdım 🙈