Kızlar herkes bebeğimin kilosu az diye düşünür benim ki önden gidiyo şuan 38 haftaligim iki haftam var 40 haftanin dolmasına doktorum 3500 kilo 4000 kilo nün üstünde normal doğum önermiyorum dedi ama bebek ne yesem kilo alıyor daha fazla almasını istemyrm napmak gerekyoo