Ya doktorumdan çok memnunum ama doğum konusunda biraz düşündürüyor beni. Pek normal doğum yanlısı değil gibi doğumdanda konuşmuyor hiç ben sorarsam ancak cevaplıyor. Dünkü kontrolde bebek daha dönmemiş dönmesse sezeryan olur vs diye girdi hemen konuya. Bilmiyorum bi acaba dedirtti bana ilk kez. Burada çok hastane doktor seçeneği yok. Devlet hastanesi hakkında fikrim yok bu şehrin ama birde orayamı gitsem napsam ay valla bilemiyorum ya kurt düştü içime