Kızlar selamlar,
Benim oğlan çok hareketliydi ama dünden beri biraz stresli kavgalı birşeyler yaşadım komşularla sonra sanırım oda strese girdi biraz daha sakin az hareket ediyor gibi…sizde bu tarz durumlarda nasıl oldu?şehir dışındayım tedirginim biraz da