Sezen07 Patlıcan kadar olduk ayak krampları ve eklenen ayak şişip inmesi bu hafta baya zorladı😅 sizde durumlar nasıl 👵
busedemirr21 Sezen07 bnde 23+1 hamileyim misir kocani kadar diyor bnde😂 bnm cok gzl ve rahat geciyor skurler olsun bu hftaya kadar hic halsizlik hic bulanti kusmam olmadi insallah doguma kadar böyle gider:) oglum olucak allahin izniyle
Sezen07 KezbanAlk kacinci haftadasınız ya o konuda bende rahatım hiç halsizlik olmuyor ilk başlasa olmustu tabi bundan sonra olur gibilere geliyor 💞
Sezen07 busedemirr21 benim 22+1 Ben yeni giriyorum 23 e o yüzden patlıcan siz 24 e girmişsiniz ☺ kramp benim ya bacaklarimi uzatamıyorum o derece 🤦♀️
Pelinzade Bence şuan en güzel aylardayız tadını çıkarmak lazım kızlar çünkü şiştikçe ağırlaşacağız şuan gezip tozuyorum alışverişlerimi yapıyorum hazır rahat yürürken sonra çok zor olur
mom32 Kızlar bende o haftalardayım yürüdüğümde agrı ve batma oluyor sizinde oluyormu?Çok korkuyorum bu durumdan