Kızlar merhaba ikiz hamileyim 34. Haftada bebeklerin hareketleri zayıflıyormu biraz benmi hissetmiyorum hareket var ama 30. Hftaya nazaran daha yavaş sanki sanah acıkınca beni uyandıran evlatlar bi kaç gündüt benle uyuyorlar neden olanilir ?? Doktorum nstde hareketleri güzel dedi ama tedirgin oluyorum