anneadayii42 ben kizimda 3 tane penye emzirme sütyeni aldim ama yazin dogmasina ragmen cok üsüyordum üzerine yine atlet giymem gerekiyor o yüzden kat kat olunca bide bebek emmek icin ağlayinca insna stres oluyor. bu sefer denemek icin emzirme atleti aldim bugün giydim dogumuma 4 ay var ama nedense memnun kalamadim cok kisa sanki belim acilacakmisda üsütecekmisim gibi hissediyorum. Galiba gidip h&M den uzun emzirme atletlerinden alacagim suanda en mantikli o gibime geldi