Aysenurtimurcin Iyi geceler 2 gündür bu saatlerde yani 11 12 siralari mide yanmasi eksimesi oluyo yediklerim agzima gelio sanki ne onerirsiniz
MgeEGezer Aysenurtimurcin gaviscon kullanıyorum bir tatlı kaşığı rahatlatıyor ! Doktorum ilaç olarak vermedi ben kendim aldım kullanıyorum 7₺ fiyatı idi bebeğe zararı yokmuş
Dyg34 Aysenurtimurcin elma soda sakız onları dene doktordan duydum bugun olmadı baktın olmuyor gavıskon ıcıyorsun iyi geliyormus geçmiş olsun
deletedmom321 MgeEGezer Demir ilacı kullanıyor musunuz yatmadan falan ya da yemek saatlerinde. İnanılmaz ağrıtıyor çünkü
MgeEGezer deletedmom321 evet canım vitamin ve Demir ilacı ama 20. Haftamdan beri kullanıyordum ağrı son haftalarında başladı
deletedmom321 MgeEGezer anladım canım ondan değildir belki de. Gaviscon önerdi benim doktorum faydası oluyor onu bi dene istersen
KlncA Süt veya sade soda bana çok iyi geliyor 👍🏻 İlaç olarak ise gaviscon şurup iyi ama midemi bulandırıyor, rennie çiğneme tableti de onun kadar iyi geliyo
SevgiTuracanlolu Hamileler için renni şurup. Doktorum önerdi. İki ölçek içince hemen kesiliyor yanma.
Baloglumveannesi Kesinlikle gaviscon 31.haftamdayım bi o iyi geliyor üçüncü kutuyu aldım ondan başkası fayda etmiyor