Hanımlar ilk gebeliğim ve yarın tam 37 haftalık oluyoruz. Ve kontrolümüz var. Sabah uyandığımdan beri, kaburgalarım ve belimde ağrı, kasıklarımda da baskı hissediyorum. zaten 34 haftadan beri yalancı sancıları çekiyorum ama bel, kaburga ağrısı çekmemiştim. Normal mi bu. 🥲