Derya2867 Yagmur64 benim de öyleydi şu an 16 haftalık hamileyim daha da büyüdü zor saklıyorum 😂 kiminin erken çıkıyor
Minikmucizem10 Haftadayim ama 11 haftalikken bile 5 6 aylık kadar gobegim vardi anca normale döndü bazen şişlik oluyor vücutta hamilelige alışma süreci gibi gaz gibi hala daha bazen sabahlari aksama oranla daha az göbeğimin olduğunu söyleyebilirim hic kilo almadim aksine 10 kg verdim 🤷🏻♀️