Slm kızlar bebişe ıslak mendil olarak hangi markayı aldınız eczacım unibeybi önerdi ama ilk hetapta pamuk kullan dedi öyle yapicam bende ama ıslak mendil seçimindede aklım sleeppde kalmış bezide 40 adet yeni doğan sleeppi aldım ama aklım molfikxtede kalmış 😂sizin seçimleriniz ne oldu önerileriniz nelerdir??