piremsesce Doğum kontrol hapına ne zaman başlanıyo, doktora gidecem ama öncesinde buraya da sormak istedim kullanan arkadaşlardan bilgi alabilir miyim?
Dilekcnkn piremsesce 5 yıl kullandım ben bildiğim kadarıyla emzirmeden kaynaklı 6 aydan sonra benim sütüm olmadığı için ben 3. Ayda falan başladım
piremsesce Dilekcnkn şu an emziriyorum emzirirkende kullanılan haplar varmış acaba süte etkisi olur mu azalma gibi bi de regl bitiminde mi başlanıyo yoksa reglken mi nasıl oluyo :)
piremsesce [silindi] teşekkür ediyorum, ilaç artı geri çekilme düşünüyorm inşallah. Eşim izin alamazsa geç mi kalmış olurum diye burdan bilgi almak istedim takiplisi olduğum doktor başka şehre taşınmış o yüzden mesaj da atamadım
[silindi] piremsesce estağfurullah süte etkisini bende merak ettim öğrenince yazar mısınız. Bende yıllarca kullandım simdi hamileyim. ama öteki yöntemlere tek başına güven olmuyor o yüzden bende hap kullanacağım doğumdan sonra 😌
piremsesce [silindi] tabiki bu ay kaldı sanırım hapa başlayamayacğm ama pazartesi doktora gidip soracağm size de söylerim ❤️ bende daha önce hap kullanmadm prezervatif+geri çekilme şimdi prezervatif istemiyorm hap+geri çekilme hapında kullanmadığm için bilgim yok pek 🤷🏻♀️