bugun asiri duygusalimm cuma gunu sezeryanim var birtanede 33 aylik oglum var ablam bize gelcek ona bakmaya ama hic kimseye birakmamisim buzamana kadar bensiz dururmu uyurmu vicdan yapiyorum kardesine alisirmi gorunce cani sklirmi uff felekat senaryolari yaziyorum resmen birde size sorum su kizlar sabahtan spinal olucam bacaklarim uyusuk olcagi icin enazndan 1 2 saat agrim olmucak evim hastaneye yakin oglumu hastaneye getirsemmi hem kardesimi gormesi icin hemde onu gormem icin giderken bi buruklugu olurmu acaba yoksa ertesi sabah cikarkenmi gelsin fikirlerinize ihtiyacim var :()