Selam kızlar kontrolden geldim her hafta kontrolüm var bebek gelişimi geri sadece kilo olarak diyelim ki 40 haftayı tamamladık gelişim süreci tamamlanmış küveze girer mi bakabilir miyim vs diye ve hiçbir problem yokken kilo alamayisina çok üzülüyorum kilo alması için herşeyi yapıyorum ama maalesef 😔Bu durumu yaşayan varmı acaba ?