Nazmila1978 Doğum kontrol hapı kullanıyordum, bıraktım ve hamileyim doğurmak istiyorum, ama endişelerim var bebekte herhangi bir sorun olurmu,? Böyle olanlar var mı hiç?
Belacivciv Nazmila1978 Niye bi sorun olsun ki bebekte? Bıraktıktan sonra hamile kalmışsınız zaten, ben de kullanıyordum 3 senedir bıraktım hamile kaldım bi sorun yok
kirpapatyasiii Nazmila1978 bırakarak hamile kalmışsınız zaten ne gibi bir sorun olabilir ben oğluma kullanırken hamile kaldım sağlıklı çok şükür 17 aylık şuan 😊
Biryolcu Nazmila1978 hapı bıraktığım ay hamile kaldım şimdiye kadar bir sorun yok inşallah da olmaz bakalım 😊
Dilekcnkn Nazmila1978 Ben 5 yıl kullandım aralık ayının 15′i gibi bıraktım en son da 10 ocakta adet oldum ve şu an 31 haftalığım bıraktım gittim hastahaneye yumurtalıklarım gayet iyiydi bir sorun olsaydı doktorlar derdi genelde korunmadan sonra 3 ay ara verin diyorlar ama ben sorun olcağını sanmam
kirpapatyasiii Nazmila1978 hiç öyle bisey duymadım açıkçası doktorunuz size en doğru bilgiyi verecektir 😊