nslhhsn9221 Ya hiç sorma sabaha kadar bir iğne bile vurmadan yatırdılar beni sabah da nst alacaklar alamadılar 5 kere makina ölçmedi 1 kere de stajyer kağıdı yanlış koymuştu kağıdı ters olduğu için tekrar çektirdiler en sonki baya uzundu 1 buçuk saat nst de kaldım sancı çıkmadı sabah da doktor zaten demişti sancı olmazsa çıkışını yaparsınız diye sancı yok bir türlü çıkışımi da vermediler. Sonra kavga çıkardım kim onaylicaksa onaylasin artık diye yarım saat sonra çıkardılar. Koridorda yurutmediler acilmam olsun diye yürümek istedim yurutmediler yasak dediler. Sabah da bı tane hemşire hastaların hepsi salak hastalairn hepsi salak diye konuşuyordu doktorla konuşurken ona cevap veremedim o sırada gitti zaten oradan o kızda varya rezalet bir gün geçirdim. 40+4 deyim doktor bana daha 12-15 günün var en az diyor ya bu sorumsuzluk değil de nedir gercekten