Mom9272 ebruus daha cok altta hissedersiniz bebeğinizi daha aşağıda çünkü haftanız ilerledikçe yukarı çıkar 😊
marbling10 ebruus göbek deliğinin 4-5 parmak altında hissedersiniz çünkü daha tam göbek üstüne çıkmadı rahim
ebruus marbling10 Sfm51 kizlar gulmeyin ama 2 dir popomun altinda sanki kalp atislarini hissediyorum o his var ne acaba resmen atio sanki atislar😳
marbling10 ebruus tansiyonunuzu ölçtürdünüz mü yakın zamanda, damarda basınç arttığı içn öyle bir şey hissediyor olabilirsiniz.
Hatice017 ebruus daha çok göbek deliği etrafında hissetmen gerek ama bendede bazen alta atıyor yukarda atıyor değiştir canım bebegin duruş pozisyonuna göre dönmüş olabilir ayakları aşağıda olabilir 😊😊
Sedaince ebruus bulantım bitti şükür bugün kontrol vardı herşey normal dedi oğlum olacak inşallah canım sen nasılsın