maat Bir yaşıma daha girdim :) Bunu sizinle paylaşmasam olmazdı,belki aramızda yaşayan arkadaşlar vardır :) Kuvad sendromu yani diğer adı ile sempatik hamilelik, baba adaylarının gebelik süreci boyunca eşleri ile birlikte hamilelik rolüne girmelerine denir. Baba adayları hamilelik süreci başlaması ile birlikte, doğum esnasında dahi anne adayı ile beraber anne adayının yaşadığı bazı belirtileri gösterir. Yani baba adayı anne ile birlikte, mide bulantıları, aşerme, kilo alma gibi durumları yaşar. Kuvad sendromundaki baba adayı, tıpkı anne gibi doğum sürecinde yatağa düşüyor, aşırı yoruluyor, bazı yiyeceklerden anne gibi uzak duruyor, doğum sancılarını taklit ediyor, anne adayına gösterilen ilginin aynısını bekliyor. Belirtiler annenin gebelik döneminin son 3 ve özellikle son 1 ayında daha da sıklaşıyor. Baba adayları anne gebeliğin sonuna yaklaştıkça belirtilerin daha da arttığını ileri sürüyor. Tüm belirtiler ise doğum gerçekleştiği an sona eriyor. Kuvad sendromuna giren babaların sayısı oldukça yüksek. Baba adaylarının yaklaşık % 11 ila % 5 i arasında kuvad sendromu gözlenebiliyor. Kuvad Sendromu Kimlerde Görülür? Yapılan araştırmalar, kuvad sendromuna yakalanan baba adaylarının daha çok kaygılı, ekonomik durumu düşük, geçmişte anne – babası tarafından terk edilmiş, geçmiş travmaları olan, eğitim düzeyi düşük olan baba adayları olduğunu söylüyor. Kuvad Sendromu Nasıl Tedavi Edilir? Kuvad sendromu tedavi gerektiren bir durum değildir. Görülen bir çok belirti farkında bile olmadan kendiliğinden geçer. Eğer aile tekrar bebek sahibi olmayı düşünüyor ve babada bir önceki gebelikte kuvad sendromu görüldüyse, uzman bir hekime görülerek destek alınabilir.
Ciara93 maat 😂😂😂 keşke bizimkinde de görülse belki beni anlardı o zaman, beraber aşerirdik falan 😂😂 İlk defa böyle birşey duydum 🙈
Ciara93 maat kız bizimki de bu ara triplerde acaba böyle birşey mi yaşıyor Ne desem ki şimdi, eğer öyleyse hamilelik malum alıngan olur 😂😂😂 ağlıyormuş filan😂😂
Janset2105 Benim eşimde öyle belirtiler yok ama oda bu programı indirip babası olarak kaydetti kendini günlük bebeğin gelişimini kontrol ediyor her gün ona da babacığım seni çok özledim vb Mesajlar gidiyor programdan sanki gerçekten bebeğimiz yazıyor gibi mutlu oluyor onlarla konuşuyor 😂😂
umranozby Erkekler daha nazlı oluyor sanırım eserme bin naz bin niyaz falan bir evde bir hamiş yeter bence 😂🤰🏻
Nefesimm maat meselaa benim eşim birkez kestane aserdi ortalığı kaldirdi arada bir hayla aseriyor benden cok mide bulantilari mesela bu sabah oturmus basim döndü diye kusmaya gitti 😁 Ben bacak arama yastik alip yatiyorum oda öyle aldi yatiyo cok hassaslasti kıskançligi artti bir gun uzanmis gobegine telefonu koymus pit pit damar atiyor ya beni cagiriyor ben kilo almadim o aldi 😂😂benimki tam tamina o sendromun ozelliklerini taşıyor 😂😂😂